13 Ocak 2015 Salı

Agnes Obel ^_^

Merhaba :))
Hayatımda "huzur" benim için en vazgeçilmez bir unsurdur; bundan dolayı huzur veren her şey beni benden alır :) Popüler kültüre ait pop şarkıları pek sevmiyorum, dinlediğim melankolik anlar olmuştur elbet :)
 Bana gerçekten huzur veren bir "Agnes Obel" den bahsetmek istiyorum :)
Piyano sesini sevenlere özellikle tavsiye ediyorum. Piyano deyince aklımıza klasik piyano konçertoları gelebilir; ama bu farklı kendi tarzıyla piyanoyu iyice harmanlamış bence. İngilizcesi ve sesi gayet duru ve anlaşılır.Kendisini "Philharmonics"adlı albümü sayesinde keşfettim ve o gün bugündür dinlemekteyim :)  "Just So", "Riverside" ve "Dorian"  benim favorilerimden.
Bu kadar güzel sese sahip ve yetenekli olmasına rağmen fazla tanınmaması ilginç geliyor bana. Dünya gözüyle keşfettim ve sizlerle paylaşmak istedim :)



Mutlu Kalın ^_^



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder