2 Ocak 2015 Cuma

Marliyn Monroee Love ^_^

Merhabaaa :)
Monroe'yu hepimiz havalandırma mazgalı üzerinde beyaz elbisesiyle verdiği pozla hatırlarız genelde. Ama benim için Monroe daha fazlası, son yıllarda giderek artan bir hayranlığım var kendilerine :) "Aptal sarışın" terimiyle- ben hiç sevmem bu etiketi-  akıllarda kalmıştır.Bu konuyla ilgili 'Doğrusunu söylemek gerekirse, ben kimseyi kandırmadım. Sadece insanların kendilerini kandırmalarına izin verdim. Gerçekten kim olduğumu öğrenmek zahmetine girmediler. Aksine benim için karakter yarattılar. Ben de onlarla tartışmadım. Belli ki benim gerçekte olmadığım birini seviyorlardı. Fakat bir gün bu gerçek ortaya çıkınca beni onları yanıltmakla, hatta kandırmakla suçlayacaklar." demiştir.
 İzlediğim filmleriyle ne kadar naif, sevimli, güzel ve zeki olduğunu düşündürdü bana hep. "The Seven Year Itch"( 1955) filminde o meşhur pozunu vermiştir, oldukça keyif aldığım bir komedidir.Bu filminden sonra diğer filmlerini de izlemeye karar vermiştim. Marliyn Monroe-Billy Wilder ikilisini ikinci filmi olan"Some Like it Hot" da en az bu film kadar severek izlediğim filmlerdendir. 


Marliyn Monroe hayranlığı artık ileri boyutlara taşındı bende, kendime Marliyn Monroe temalı bir simitçi tepsisi yaptım, kendi evimde de Marliyn Monroe köşesi oluşturmayı düşünüyorum :) 

Bu soğuk kış akşamında kanepede battaniyeme sarılarak, bir fincan kahveyle 'Gentlemen Prefer Blondes' filmini izlemeyi planlıyorum :)) Bugünü kendime Marliyn Monroe günü ilan ediyor ve onun naif sesinden şu an dinlediğim şarkıyı paylaşıyorum :) 
Mutlu kalınnn !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder