1 Ocak 2015 Perşembe

Christmas Stockingslerimi de yaptım ^_^

Merhabaaa :)
Bu yıl bir farklılık olsun dedim ve yeni yıl hediyesi olarak Christmas stockings yapmaya karar verdim. Yılbaşı konsepti olması sebebiyle kırmızı ve beyaz keçe aldım- beyaz yerine yeşil keçe de tercih edilebilir. Hatta bence daha güzel oluyor.
*Öncelikle netten stockings kalıbı indirdim.Çorabın büyüklüğünü istediğiniz gibi ayarlayabilirsiniz.
*Kırmızı keçenin üzerine kalıbı koyup çizdim ve kestim.
*Daha sonra beyaz keçeyi istediğim büyüklükte kestim.
*Çorabın üzerinde istediğiniz desenleri tercih edebilirsiniz. Ben daha ziyade Gingerbread, Noel baba, melek ve çam ağacı figürlerini tercih ettim. Bu figürleri elle dikebilirsiniz ya da silikon tabancası kullanarak uygulayabilirsiniz.
* Makineyle dikim işlemini de tamamladıktan sonra çorabımız hazır.Tatatatam :)
Sonuç beklediğimden daha hoş oldu :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder