22 Şubat 2015 Pazar

Ombre ^_^

Merhaba,
Herkesler iyilerdir umarım :)  Bugün size ombre saçtan bahsetmek istiyorum. Kulağıma Fransızca gelen "ombre" kelimesinin gerçekten Fransızca olduğunu öğrendim ve "gölge" anlamına geliyormuş kendileri :) Saça da uçlara gölge atmak şeklinde uyarlanmış. Aslında 2012'den beri modaymış bu saç modeli.
 4 sene önce kadar saçlarımı uzun bob kesim yaptırmıs ve ön uçlara sarı attırmıştım, çok da sevmiştim. Saçlarım uzadıkça uçlardaki sarılar da kestirdikçe gitmişti.
O gün bugündür de saçlarımı da boyamayı bırakmıştım, kendi doğal saçımı da özlemiştim gerçekten :) İyice de uzamıştı saçlarım, ama bir değişiklik yapmayı düşünüyordum diğer taraftan da. Saçlarıma gene sarı dokunuşlar mı yaptırsam derken "ombre" yaptırmaya karar verdim, adının "ombre" olduğunu sonradan öğrendim :)   Düşünülmesi gereken en önemli şeylerden diğeri de hangi kuaföre gideceğine karar vermek. Kuzenimin önerisiyle gittiğimiz kuaför ortamını sevdim, saçımı boyayacak kişi de nedense güven verdi. Hayatımda ilk kez bir kuaförden %100 memnun olarak çıktım.Saçlarımın dibi doğal olunca, uçlara atılan sarı gölgeler de doğal durdu :)  "Ombre" bana çok yakıştı bence, çevremden de olumlu yorumlar aldım. Birçok arkadaşım da aynı kuaföre gitmiş ombre için :) Tatatatam :) Aslında saçlarımın ucu kızılımsı değildi ama ışıktan dolayı sanırım. 4-5 aydır  da kullanıyorum, saçımın dibi doğal rengi olduğu için dip boyası derdi de yok :)



Geçenlerde TV'de bir uzman, her kadına uyacak bir sarı tonu bulunduğunu söylüyordu; lakin, saçımı hiçbir zaman tamamen sarıya boyatmayı düşünmüyorum.Yakışmayacağına eminim :) 
 Saçlarında ufak dokunuşlar yapmak isteyenler için ombre olayı  harika.


Ombreler dalgalı saçlarda daha havalı duruyor bence :)




Farklı omayı tercih edenler için de birçok seçenek mevcut :)




Musmutlu kalın :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder