14 Şubat 2015 Cumartesi

Bir Doğum Günü Güncesi ^_^

Merhabaa,
Bugün benim doğum günüm ^_^
 Aslında bu sene doğum günümü daha sakin geçirmeyi düşünüyordum... Her zaman heyecanlı olurum doğum günümde, içim içime sığmaz şarkılar söylerim, içten içe şımarırım, yüzümden anlarsınız, her şeye mutlu olurum, börtüdür böcektir.. Normalde de pozitif ve umutlu bakarım hayata ama yaş günümde daha da sığmaz olurum kabıma....Uçuveresim gelir, Nil'den birkaç şarkı patlatıveririm birkaç adaptasyon da yaparaktan. 'Ben bu yaş bronzlaşmak, kendimle uzlaşmak, yer yer yozlaşmak, yakınlaşmak  istiyoooooruuuuuummmmm', 'uçuyorum ne güzel kamikaze, gülüyorum ne güzel yekpare, hopşalala lalalalalaa'; ama bu sene Özgecan olayı beni etkiledi, yer yer buruldu içim...doldu gözlerim yer yer....Ülkede olan tüm bu olumsuzluklara rağmen benim yanımda olup bana huzur veren sevdiklerime sonsuz teşekkürler ediyorum ve ülkem adına daha umutlu ve güzel günler diliyorum...
Öncelikle sevgili kuzenim Belkıscıma teşekkür ederim, kardeş gibiyizdir ve her zaman birimiz ikimiz içindir :) İyi ki var  :)
Ve tabi ki canım arkadaşım Burcuma teşekkür ederim bana hazırladığı sürpriz için, iyi ki var o da :)
Uzun zamandır 'Sinema Hotel'e gitmek istiyordum; ama nedense gidememiştim. Güne Sinema Hotel- Casablanca Restaurant'ta kahvaltıyla başladım..Canım arkadaşım Deryama bu harika organizasyon için teşekkür ederim.. Harika bir deniz manzarasında Hollywood konseptinde huzurlu bir kahvaltı yaptık..Beni tanıyanlar ve blogumu takip edenler Monroe ve Audrey hayranlığımı bilirler..Bu da yetmemiş gibi canım arkadaşım blogumu okumuş ve sevdiğim leoparlı pastalardan yaptırmış bana :) Leopar pastalar bölümünde 'bana da birisi böyle bir pasta yapsa çok mutlu olurum' şeklinde verdiğim naif mesaj da yerini bulmuş olmuş böylece :)) Çok ince bir davranıştı ve beni inanılmaz mutlandırdı..



Bu harika atmosfer içinde arkadaşımla harika zaman geçirdik..Temiz havada güzel bir yürüyüşten sonra benim klasiklerimden olan Eskimo Coffee ve Türk kahvesi içtik :) Deryacıma, bu samimi ve harika gün için teşekkür ediyor, iyi ki varsın diyor ve sevgiler yolluyorum :) 
Akşam da sevgili ailem bana güzel bir sürpriz yapmıştı. Ahşap tutkumu bilen sevgili Korayım bana Ankara'lardan ahşap laleler yollamış, kibar ve ince bir çocuktur kendisi...İyi ki varlar ve onları seviyorum :)



Bunun dışına beni sürprizleri ve mesajları ile mutlu eden tüm arkadaşlarıma, kuzenlerime ve  sevdiklerime teşekkürler ediyorum tekrardan...
Az önce okuduğum 'Bu ülkede kadın ve ağaç olmak zor' sözü beni tekrar hüzünlendiriyor...Nazım'ın 'Nasıl öfkelenmem düşündükçe memleketimi? Çırpınıyor ayakları altında bir avuç hergelenin.' dizeleri de geliveriyor aklıma..
Baba Zula'da bir şarkı açıveriyorum. 'Çiçeklerin kokusu, dalgaların şarkısı, rüzgarın fısıltısı, bir sana bir de bana' diyor Brenna MacCrimmon....Dinliyorum bilmem kaçınce kere..


Güzel günleree....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder