29 Haziran 2015 Pazartesi

İstiyorum ^_^

Merhabalarr  :)
Fi'yi okurken insanların kendilerini sorguladıkları bir bölüm okudum ve ben de kendimi sorgulayıp istediğim şeylerin listesini yapmaya karar verdim :) Her zaman aklımızın bir köşesinde yapmak istediğimiz şeyler vardır ama böyle listeleyince daha hoş oldu :)
Ne tek taş istiyorum, ne yat, ne kat :) :)
Peki ne mi istiyorum
*Marliyn Monroe'nun yaşadığı zaman dilimine yolculuk yapıp bir süre o dönemi yaşamayı,
*Çiftlikte yaşayıp, süt sağıp yumurta toplamayı,
*Arabadan ziyade sevimli bir atım olmasını,
*Belgesel çekip dünyayı dolaşmayı ve  tecrübelerimi paylaşmayı,
*Her gün işe bisikletimle gidip gelmeyi,
*Kitap yazmayı,
*Ünlü şairler gibi gece uykuda ilham gelmesini ve unutmamak için dizelerimi duvarlara yazmayı,
*Karikatür çizebilmeyi ve kendi karikalarımı paylaşacağım bir köşem olmasını,
*Gece plajda dolunayda şarkı söyleyip dans etmeyi ve gitar çalmayı,
*Şehirdeki binaların dışlarını renk renk boyamayı,
*Heybeliada'da iki katlı ahşap bir evde yaşamayı,
*Olur da anane olursam, geleneksel hafta sonu kahvaltıları ve akşam yemekleri düzenlemeyi,
*Gene anneanne olduğumda, çocuklarıma yadigar bir şeyler bırakmayı ve bu yadigarın nesilden nesile aktarılmasını,
* Kısa film çekmeyi,
*Hezarfen Ahmed Çelebi gibi kanatlarımı takıp istediğim yere uçmayı,
*Öğrencilerimin hayatında kayda değer izler bırakabilmeyi,
*Durduk yere elimde mikrofonla sokaklarda şarkılar söylemeyi,
* Küçük bir sandalla sabaha karşı  denize açılıp balık tutmayı,
* Hobbit köyünde bir hafta sonu geçirmeyi,
*Rönesans döneminde Floransa'da sokaklarda resim yapan sanatçılardan biri olmayı,
*En önemlisi dünya barışı adına bir şeyler yapabilmeyi çok ama çok istiyorum.



Çok mu şey istiyorum :)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder