25 Haziran 2015 Perşembe

Boyuyorum ^_^

Merhaba sevgilim okurlarım :)
Son zamanlarda hunharca boyuyorum. D& R' da gezerken büyükler için boyama  kitapları keşfettim, o gün bu gündür boyuyorum :) Oldukça rahatlatıcı olduğunu düşünüyorum, ne stres kalıyor ne de günün yorgunluğu, şappi şappi :) Tabiki sanatsal bir çalışma olmuş olmuyor ama ortaya çıkan eser ( hihi) beni mutlu ediyor . Sonuçta herkes Picasso olacak değil, ben gibi bu tarz yetenekleri olmayan insanlar için tatmin edici bir etkinlik :)
Popüler olan şeyleri yapmayı sevmiyorum, sevdiğim etkinliği herkes yaptığında sıradanlaştığını hissedip sıkılmaya başlıyorum hemen. Demek oluyor ki bu etkinliği bırakmam çok aşırı yakın :)
Çeşitli boyama kitapları var; lakin desen desen olanları sevmedim. Şu an "Renkler Sokağı" adlı kitabı boyuyorum.Ordu'da bulamayıp İstanbul'dan almıştım, ama geçenlerde baktım buraya da gelmişti. Her yerden kolayca temin edebilirsiniz yani, 15TL'den başlayan fiyatlarla satılıyor.
















En kısa zamanda bu şaheserlerimin bitmiş hallerini de paylaşacağım :)

Mutlu kalın ^_^





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder