22 Nisan 2015 Çarşamba

Leopar ^_^

Merhabaaa sevgilim okurlarım :)
Beni tanıyanlar leopar sevgimi de bilirler :) Tabi gerçek hayvan derisi kullanımına karşıyım, hayvanları seviyorum özellikle leoparlar, atlar ve aslanlar bana ekstra asil geliyorlar efenim :)
Konumuza dönecek olursak bu leopar deseni  ayakkabı da harika duruyor.. En sevdiğim ayakkabılarım bunlar ^_^

Özellikle kırmızı-leopar, leopar-fuşya uyumu beni benden alıyor :) Başka harika ayakkabı modelleri de derledim sizler için :)



Özellikle bu son ayakkabı modeli insanı ekstra çekici kılıyor bence :) 
Bundan sonraki hedefim kendime leopar bot almak, hihi :)
Leopar başka nelerim mi var ? 





Bloğu yazarken fark ettim, leopar olayını abartmışım biraz, leopar gecelik, pijama, pandufflar, elbise, gömlek, çoraplar, taytlar, herşeyler :) Özellikle leopar taytlar Ugg botlarla harika uyumlu oluyo bence, tavsiye ederim :)
Eski fotolarımdan derledim bir kaç tane; lakin blog için fotoğraf çekilme olayına girmem lazım, günün kombini gibi :D





Bloğum yazarken her seferinde yüzümde bir gülümseme oluyor nedense, ilerde okurum ve mutlu olurum gibi geliyor, tabi saçma bulduğum şeyler de olacaktır :) Kendimi seviyorum, beni okuyan sizleri de seviyorum, hihi :)

Mutlu kalalım ^_^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder