28 Mart 2015 Cumartesi

Xavier Rudd ^_^

Merhaba herkesler :)
Bugünler de en çok dinlediğim ve keşfetmekte geç kaldığım birini paylaşmak istedim Xavier Rudd :)
Efenim bu yakışıklı adam, Avusturalyalı şarkıcı, söz yazarı ve multi-instrumentalist imiş.
Sesini dinledikten sonra acaba neden yeterince tanınmıyor olmuştum yani daha çok insan dinlesin istedim. Dinledikçe sevdim, sevdikçe dinledim :) Türkiye'ye gelse de gitsek ^_^
İçimde derin bi yerlere dokundu gibi oldu özellikle 'Spirit Bird' şarkısıyla, önce dinginlik veriyor, sonra da insanın içinde bir şeyleri ateşliyor. Sırt çantanı al, özgür kız ol, dünyayı dolaş dermişçesine...:) (https://www.youtube.com/watch?v=WZK8MDyLuL4)


'Come Let Go', 'Follow the Sun',  'Messages' adlı şarkıları benim en çok dinlediklerimden..'Nanna' adlı yeni bir albüm çıkarmış bu sene.Farklı sesleri seviyorsanız dinleyin, dinlettirin..Bi de mutlu kalın.... :)

^_^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder