25 Ağustos 2015 Salı

Püsküllüdür Püsküllü Küpeler ^_^

Merhabalar sevgilim okurlarım,
Bloguma böyle giriş yapmak çok hoşuma gidiyor.
Bu yazki favori parçalarımdan olan püsküllü küpelerden bahsetmek istiyorum. Günlük yaşantımızda püsküllerle bol bol karşılaşıyoruz, tül, perde, ev aksesuarları..:) Küpe ve kolyelerde de özellikle bu yaz püsküle rastlamak çok olası. Bu tarz küpeler herkese hitap etmeyebilir ama güzel bir yaz akşamında farklılık yaratmak isteyenlere hunharca önerilir. Kısa boyunlu olanlara pek tavsiye edilmiyormuş.
Kendime bir kaç tane aldım fakat istediğim gibi bulamadım. Fiyatları da gereksiz pahalı geldi. Ben de kendim nasıl yapabilirim diye düşünürken hemen google'ladım tabi ki.
Peki nasıl mı püsküllü küpe yapabiliriz ?
Eminim birçoğumuz daha önce püskül ya da ponpon yapmışızdır. Hoş yapmamış olsak bile bu resimler oldukça faydalı olacaktır. Görüldüğü üzere malzemeler de kolay bulunabilecek türden, özellikle İstanbul'da yaşayanlar için :) Püskül yapma olayını sevmeyenler halıhazırda püskül varsa onu da değerlendirebilirler.











Küpelerimizi istediğimiz renkte ya da tarz da yapabiliriz (uzun püsküllü ya da kısa püsküllü olabilir). 
 Püsküllü küpelerin daha farklı modelleri de var. 




Savaşlar bitsin, barış olsun...
Mutlu kalın ^_^

Kaynak: http://honestlywtf.com/diy/diy-tassel-earrings/










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder